skip to Main Content

PILATES:

60 minutt med styrke og bevegelighetstrening med fokus på den dype skjelett – muskulaturen. Dette er en time som passer for alle, uansett alder og form.

ZUMBA®:

Dette er en time med dans til bl. a salsa og latinske rytmer. Kjempegod trening for den dansleglade. Det beste av alt er at du har det så kjekt at du glemmer av at du faktisk trener. La hoftene vrikke, og svettene sile!

BOOTY BURN:

45 min med fokus på rumpe og lår.

Fordelene ved å trene bakdelen:
Har du vondt i korsrygg, kan en svak og inaktiv sete-muskulatur være årsaken til dette
Rumpa er med på så og si all aktivitet du gjør. Samtidig er rumpa kroppens mest «late» muskel. Aktiverer du den ikke selv, ja da gidder ikke den og være aktiv heller.
Svak eller inaktiv rumpe-muskulatur kan føre til feilbelastning i øvelser som knebøy og markløft. Dette er øvelser hvor korrekt teknisk utførelse er viktig for å unngå skader.
Fordi rumpa er en av kroppens største muskelgrupper tåler den å bli trent tungt og ofte.
Kroppsvekt og aktiveringsøvelser for rumpa kan være like effektivt som øvelser med vekter. Vi har satt sammen en super økt for rumpe og lår, der vi trener med utstyr som strikker,vekter og step.

SPINNING:

60 minutt sykling med god kondisjonstrening og strykeintervaller der musikk og instruktør pusher deg igjennom «løypa».
Målgruppe: Passar for alle.

STRENGTH&CORE:

Effektiv og intensiv styrketrening for hele kroppen hvor du jobber med blant annet din egen kroppsvekt, minibands, stepkasse, frie vekter og vektstenger. Dette er timen for deg som ønsker fremgang i styrketreningen din.

SIRKELTRENING:

Dette er fantastisk god og allsidig intervalltrening. Du sirkulerer på 8 ulike poster, og får trent både styrke og utholdenhet i løpet av løypa – med og uten diverse treningsutstyr. … Det kjøres 20 sek jobbing, 10 sek pause og 1 min. pause etter hver andre post.
Greta coacher og driver deg sammen med musikken, og pausene imellom er akkurat nok til å hente deg inn – klar for ny runde.

SENIORTRENING:

Vi  tilbyr alle våre medlemmer over 60 år egen gruppetime med vår personlige trener Ronny Gudmestad. Timen vil hovedsaklig bestå av styrketrening.
Etter gruppetimen vil det være nykokt kaffe på kanna og det er mulig for være litt sosial og ta en «drøs» etterpå.

STRONG:

Strong  is a kick-ass total body workout
STRONG er et helt nytt konsept innen HIIT-trening – her er musikken perfekt syncet til bevegelesene og intervallene, og bidrar til og pushe deg det lille ekstra. Hovedfokus er enkle øvelser for høy puls kondisjon og styrke for hele kropppen. Dette er en komplett og vanedannende treningsform som anbefales.
 

YOGA: (med Henriette Stranders)

En rolig time med fokus på tøyning og avspenning.
Yogaen er for alle uansett utgangspunkt og nivå.

Instruktør: Henriette Stranders. Hun har tatt i kurs i India i Holistisk yoga og yogaterapi.

Varighet: 60 min

Her kan «ikke medlemmer» og være med.

Ikke medlemmmer:
Klippekort à 10 klipp: kr 800,-
Dropp inn yoga: kr 150,-

VIRTUELL TRENING:

CXWORX ™

Effektiv mage -og ryggtrening (core) i 30 minutter.

Funksjonell og utfordrende styrketrening av mage, rygg og bein. Vi lærer deg å finne og aktivere de riktige musklene.
Gir bedre holdning og kroppsbevissthet og har overføringsverdi til hverdagens utfordringer og annen trening.

RPM™

Raw Power in Motion.

Er en innendørs sykkeltrening hvor du styrer intensiteten selv. Med god musikk, tar de motiverende instruktørene deg på en reise med fjellklatring, sprint og flatt terreng.
Du styrer din egen motstand og hastighet, slik at du kan bygge opp trenings-nivået over tid. Det er en reise, ikke et løp!

Varighet: 30 – 45 min
Forbrenn opptil 675 kcal!

BODYPUMP™

Dette er enkel og effektiv styrketrening til musikk – som utfordrer deg og gjør deg sterkere.
I løpet av én time trener du alle kroppens store muskelgrupper ved hjelp av egenvekt, fri-vekter og vektstang.

Former. Strammer opp. Styrker. 

I løpet av en time utfordres alle de store muskelgruppene i kroppen å bli sterkere og mer utholdende.
Dette ved klassiske styrketreningøvelser som knebøy, markløft, press, løft og curls.

Back To Top